گروه کوهنوردی بیشابور کازرون - كوهپیمایی دردانه مورخه19/7/92
گروه کوهنوردی بیشابور کازرون
سلامتی شادابی تندرستی ایجاد نشاط و روحیه
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

گزارشات گروه کوهنوردی بیشابور کازرون ، دانستنیهای کوه، مسیرهای کوهنوردی در کازرون

مدیر وبلاگ : سید امین حسینی
نظرسنجی
نظر شما در رابطه با وبلاگ ما چیست ؟لطفا نظر یادتان نرود.

با سلام به کلیه دوستان طبیعت و همنوردان عزیز

پیشاپیش از اینكه بدلیل پاره ای از مشكلات  مدتی در خدمتتان نبودیم عذر خواهی میكنیم

با توجه به جلسه ای كه با سرپرست گروه آقای عباس جعفری داشتیم مقرر گردید ازاین پس طبق روال سابق بنده حقیر كلیه وقایع صعودهای گروه را در این وبلاگ منشر نمایم تا دیگر دوستان نیز بتوانند استفاده نمایند.

با توجه به هماهنگیهایی كه سرپرست گروه جناب آقای عباس جعفری انجام دادند بامداد روز جمعه مورخ 19/7/92 با یاد و نام خداوند بزرگ راس ساعت 10/4 بایكدستگاه مینی بوس بسمت دردانه حركت نمودیم كه پس از طی مسافتی در ساعت 55/4 به اورژانس و مسجد بین راهی دشت برم رسیدیم وپس از اقامه نماز صبح دوباره به راه افتادیم كه حدود ساعت 30/5 به روستای  دردانه و محل پارك خودرو رسیدیم  و گروه بسمت چشمه به راه افتادند كه پس از طی 5/1 ساعت كوهپیمایی  به استراحتگاه رسیدیم .

طبق دستور سرپرست گروه انجام حركات نرمشی آغاز گردید كه 15دقیقه بطول انجامید و پس از آن صبحانه ای مختصر صرف گردید و در ساعت 9 گروه بسمت محل پارك خودرو(مسیر برگشت) حركت نمودند.

لازم به ذكر است كه آقای روح ا... رنجبر و همسرشان نیز در پایان وقت به عنوان میهمان به جمع ما ملحق شدند.

اسامی اعضای گروه كه در این كوهپیمایی مارا همراهی نمودند:

1-آقایان عباس جعفری (سرپرست)2- ناصر جعفری 3- احسان جعفری4-حاج عبدالحسین نكویی فرد 5-رمضان صلاحیان6-احمد میرزاده7-احمد مختاری8-رضا سیاح پور 9- ابراهیم ارشدی10-سید امین حسینی (وبلاگ نویس)11- حجت ا... نیكنام12-روح ا... رنجبر(عضو میهمان)

گروه بهار بانوان كازرون

شنبه 20 مهر 1392
یکشنبه 5 آبان 1392 06:17 ب.ظ
با سلام:
سید جان از اینكه مدتی است به گروه كوهنوردی بیشابورز پیوستید و همواره به كوه عشق میورزید به شما تبریك عرض مینمایم وهمچنین بخاطر اینكه چنین مسئولیت خطیری را پذیرفتید از شما به نوبه خودم سپاسگزارم.
ضمنا شما با افتخار به وبلاگ ما لینك شدید .
برای شما و همه كوهنوردان آرزوی موفقیت مینمایم.
سید امین حسینیسلام محمد جان ممنون از این همه ابراز لطف موفق و سربلند باشید.